ÜGYVITELI RENDSZER ALKUSZOKNAK

Moduláris
felépítés
Konnektivitás
Online
Ügyintézés
190

Online BROKKA

A meglévő Brokka rendszerhez kapcsolódóan, az üzletkötők számára elérhetővé válnak a saját szerződések, ügyfél adatok, nyomtatványok, évfordulós szerződések, keresési-kigyűjtési funkciók, jutalékok, elvégzendő feladatok, intervenciós szerződések.

Újdonságok

2017.05
PSZAF, MNB
Lezárult az idei adatszolgáltatási roham, amelyben most is több, mint hatvan partnerünknek küldtük be mi a jelentését vagy segítettünk valamilyen formában elkészíteni azt. Szoftverünk idén is hatékony támogatást nyújtott az adat-táblák gördülékeny előállításához.
2017.04
III. Brokkanap
Az idei, harmadik szakmai napunkhoz új helyszíneket választottunk, így került most Budapest mellett Pécsett és Debrecenben megrendezésre a bemutató. A közel 200 fő részvételével lezajlott konferencián igyekeztünk az adatrögzítő kollégáktól kezdve az ügyvezetőkig mindenkinek újdonságot nyújtani.
2017.03
Cégadatbázis integráció
Online rendszerünk kiegészült egy céginformációs adatbázis menedzserrel, így új ügyfél rögzítésekor nagyságrendileg csökkent a felvivendő adat, a hibalehetőség és az erre fordítandó idő is
2017.01
Pénzügyi helyzetkép
Online rendszerünk kiegészült egy teljes pénzügyi helyzetkép elemzéssel, ami azon ügyfeleink számára lesz hasznos, aki nem csak biztosítási, de befektetési, hitel illetve költség oldalról is ügyfelei segítségére kíván lenni.
2016.11
Kárkezelés
Kárnyílvántartást használó partnereink örömére nagy mértékben továbbfejlesztettük kárnyílvántartó modulunkat, ami így még összetettebb adatok kezelésére alkalmas, illetve pontosabb nyomkövetést tesz lehetővé az érintett feleknek
2016.10
CRM
Éles üzemben elindult az első CRM modulunk, aminek segítségével párhuzamosan több üzleti folyamatot lefedtünk az igénylő partnerünk számára, a lehető legegyszerűbb felhasználói interakciókkal megtámogatva
2016.09
OLAP
Folyamatosan bővül azon ügyfeleink köre, akikek a mindennapi munkájuk részévé vált az adatelemzési megoldásaink valamelyike. Ennek megfelelően az OLAP modul is rengeteg új mezővel/lépéssel/kigyűjtési lehetőség gazdagodott.
2016.03
II. Brokkanap
Idén második alkalommal kerül megrendezésre saját konferenciánk, amire mindenkit várunk szeretettel. A nagy számú érdeklődő miatt ez évben a budapesti mellet két vidéki helyszínen is megtartjuk az előadásunkat.
2015.12
Új online felület
Elkezdődött az új online felületünk bevezetése partnereinknél, amely az újratervezett külső mellett teljesen megújult belsővel, kibővített funkciókészlettel rendelkezik.
2015.12
MNB ellenőrzési szolgáltatás
Valamennyi partnerünknél telepítve lett az új "Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás"-t is tartalmazó verzió, amely január elsejétől valamennyi számlázó szoftver kötelező kelléke kell hogy legyen
2015.11
Értékpapír szerződések
Immár éles rendszerben üzemel a szoftver új modulja, amellyel értékpapír szerződések teljes életútja követhető a szerződés megkötésétől a jutalékok számfejtésén át a szerződés megszűnéséig
2015.08
MNB (PSZÁF) ellenőrzések
A közelmúltban lezajlott MNB ellenőrzések mindegyikén sikerrel vizsgázott szoftverünk! Partnereink beszámolói alapján a szoftver minden kérdéses pontját rendben találtak az ellenőrzések alatt
2015.08
Jutalékmátrix alapú számfejtés
A hagyományos százalékos és MLM rendszerű számfejtés mellett elérhető a jutalék-mátrix alapú számfejtés is, amely esetén a kezelt állomány és a jutalékalap météke alapján számolja a program a kiosztásra kerülő jutalékokat
2015.08
Irodaszámlák rögzítésének lehetősége
Irodánként illetve telephelyenként felrögzíthetőek a beérkező költségszámák. Ehhez kapcsolódóan automatikusan könyvelésre kerülnek a befolyt és kifizetett jutalékok, így egy egyenleget képezve az adott irodáknak
2015.08
Képesítések folyamatos ellenőrzése
A szerződés rögzítésekor összeveti a szoftver a jutalékjogosult szükséges képesítés a jelenleg megszerzettekkel és képesítés-hiány esetén figyelmeztet
2015.07
Webszerviz alapú kapcsolat a Groupama biztosítóval
A biztosító által meghatározott alkuszoknak elérhetővé vált a közvetlen kapcsolat a Brokka és a biztosító belső informatikai rendszere között
2015.07
Üzletkötőkhöz kapcsolódó bővíthető adatlista
Már nem csak az ügyfeleknél, hanem az üzletkötőknél is szabadon bővíthetővé vált a rögzítésre kerülő adatok köre, így egy-egy üzletkötőnél az alaprendszerben nem szereplő adatok is eltárolhatóak
2015.07
Értékpapír szerződések kezelése
Biztosítási, hitel- és pénztárszerződések mellett már kezeli a rendszer az értékpapír szerződéseket, így az ügyfelek teljes portfoliója

A BROKKA rendszer a biztosítási alkuszok teljes munkafolyamatát képes lefedni a szerződésnyilvántartásól a vezetői információs rendszerig.
A moduláris felépítés miatt, egyedi igényeket is képes kielégíteni testre-
szabható szoftverünk. Használható egygépes és hálózatos környezetben is. Számos kapcsolattal rendelkezik a különféle szolgáltatásokat kínáló külső rendszerek felé is (pl. tarifálók).
Az üzletkötők munkája mobilizálható az online BROKKA segítségével.

Modulok

Biztosítási szerződések nyilvántartása

A programmal nyilvántarthatóak életbiztosítások, csoportos biztosítások, casco, kötelező és egyéb gépjármű-biztosítások (akár extrákkal), kockázatelemes és lízingelt vagyonbiztosítások, vagy ezektől független egyedi biztosítási szerződések. A szoftver továbbá teljes értékű flottakezeléssel rendelkezik, amely lehetővé teszi a flotta gyors áttekintését, módosítását, de az egyes gépjárművek egyéni ki- és beléptetését, mozgatását valamint díjkezelését is támogatja.

Területekre osztható állománykezelés

Az egyes szerződések területi behatárolásával megoldható, hogy egy cég több telephelyén ugyan az a program fusson és az adatküldést követően a központban valamennyi biztosítási szerződés egy adatbázisba összevonva megjelenjen. A régiós megosztás használható egyedi csoportosítási paraméterként is, majd a kimutatásokban szűrő vagy csoportosító feltételként.

Díjszámlázás

Az ügyfelek irányába történő díjelőírás és díjszámlázás alapvető eleme az alkalmazásnak. A számos paraméterrel állítható előírásokról a program automatikusan számlát készít a szerződésben meghatározott módon és időközönként. A kiküldött számlák rész- vagy teljes kiegyenlítése segít nyilvántartani az ügyfélhátralékokat. A program támogatja az általános díjszámlázást és a fee számlákat egyaránt.

Jutalékszámlázás

A biztosítótól kapott (esetleg letöltött) jutaléklistákból egy mozdulattal - hatályos jogszabályoknak megfelelő - számla készíthető, amelyre a jutaléklista tételei azonnal rátölthetőek. Az elkészített számlák kiegyenlítést követően megjelennek a jutalékszámfejtés tételei között.

Jutaléklisták manuális és automatikus feldolgozása

A biztosítói partnerportálról letöltött jutaléklistákat a program beolvassa és automatikusan szétosztja a rendszerben található szerződésekre, ezzel iktatva ki jutalékok egyesével, kézzel történő felvitelét, amely akár napokba is telhet. Az esetlegesen felmerülő differenciákat a program jelzi és lehetőséget ad azok korrigálására.

Üzletkötői jutalékok számfejtése

A rendszerben szereplő jutalékok szétosztása csak pár másodpercet vesz igénybe. A program támogatja a hagyományos (egy szerződés - egy üzletkötő), az osztott (előre meghatározott arányok alapján több üzletkötőre történő) és az MLM (Multi-level marketing, hálózatos) jutalékszámfejtést is. A hibás számfejtés megelőzésére előkalkuláció végezhető, vagy későbbiekben visszasztornózható az elkészített számfejtés. Továbbá kimutatás készíthető a jutalék nélküli és az elvárttól eltérő jutalékkal rendelkező számlákról is, amely alapja a biztosítókkal történő egyeztetésnek.

Biztosítói állománylisták feldolgozása

A biztosítótól történő állománylisták feldolgozás segítséget nyújt a jutaléklisták feldolgozásánál, továbbá olyan automatikus funkciók indíthatók, mint például a szerződések megszűntetése illetve korrekciója, díjmódosítás, állományegyeztetés, stb.

Nyomtatvány nyilvántartása

A biztosítótól kapott nyomtatványokról, illetve egyéb szigorú számadású nyomtatványokról egyedi nyilvántartás vezethető, amelyben teljes mértékig nyomon követhető egy-egy nyomtatvány életútja, megelőzhető a nyomtatványok hiánya, továbbá áttekinthető az üzletkötők saját nyomtatványállománya.

Hitelügyletek kezelése

Az alkusz közvetítésével létrejött hitelügyletek karbantartása, számlázása a bankoknak és a szerződésekből származó jutalékok számfejtése.

Kárnyilvántartás

Az alkusz felügyelete alá tartozó káreseményekről részletes leírás rögzíthető, melynek alapján a balesettől a kárkifizetésig nyomonkövethetővé válnak a káresetek. Az egyek káreseményekhez felhasználó társítható, aki a bejelentéstől a lezárásig felelős az események gördülékeny lezajlásáért. A program figyelmeztet az egyes teendők időszerűvé válásáról és támogatja, hogy a futó folyamatokkal minden precízen és rendben történjen.

Éves MNB (PSZÁF) adatszolgáltatás

Az alkalmazás tartalmazza az MNB jelentés aktuális változatát, amelyet minden évben egyeztetünk a felügyelet munkatársaival. Az egyszerűen lekérhető kimutatás minden olyan adatot tartalmaz, amely az MNB által kibocsátott táblázatba – a szerződés és a számlázás témakörében - bele kell, hogy kerüljön.

Statisztikák, kimutatások

A számos kimutatás között szerepelnek az egyes témakörökre vonatkozó specializált listák (Iktató, Nyomtatvány nyilvántartó, Kárkezelés, stb.), továbbá többféle bontásban és csoportosításban lekérhetőek az általános adatokat tartalmazó statisztikák: számlák listája, szerződések listája, állománylista, állományfejlődés, jutalékszámfejtések, időszakos futtatású listák, flottalisták, jutalék hiány- és differencialisták, stb.

Vezetői információs rendszer

A cégvezetők általában nem az állomány egyes részleteire hanem összefoglalva, egy egészként szeretnék látni a szerződések teljes halmazát, amelyből tendenciákat illetve éves változási irányokat lehet megfigyelni. Az ő munkájukat segíti a vezetői információs rendszer, amely az összevont kimutatások mellett rámutat az egyes üzletkötők hatékonyságára és összehasonításokat végez a tárgyév és a korábbi évek adatait begyűjtve.

Adatátvétel a tarifáló programokból

A szoftver képes a külső tarifáló programok által szolgáltatott (MABIASZ, Bázisnet, SKTrend, Webpiare) adatokat feldolgozni egy gombnyomásra, így elkerülhető a duplikált adatrögzítés folyamata, továbbá biztosított, hogy a tarifáló programokból kapott és feldolgozott szerződések teljes mértékben megegyeznek a biztosítóhoz továbbított adatokkal.

Letölthető dokumentumok

Felhasználói dokumentációk
MNB dokumentációk
Szerver-üzemeltetési dokumentációk